Quote:
Originally Posted by Mark
Op wie of wat zou ik jaloers moeten zijn?  Straffe uitspraak! Je mag hem gerust maken hoor. Geen probleem, zal er nog een tandje bijsteken
Je noemt hem Hollands bekendste autocoureur , stel die vraag eens in de States. Arie Luyendijk Sr. zal het antwoord zijn.
Eigen site? Geen tijd voor...........en daar ga je al meteen de mist in. Een echte goede site maak je met een groep mensen. Op dit moment is er een overkill aan autosportnieuws-sites. Geen enkele behoefte om nr 13 in een dozijn te spelen. Geef me 10 gelijkstemde geesten en er is een mogelijkheid om autosportland op zijn kop te zetten.
Kinderachtig? Als jullie geen belachelijke fouten maken heb ik geen munitie om te schieten  Het spelletje is toch zo verdomde simpel  Je bepaald zelf of je in deze thread terechtkomt.
Beter kan ik het niet verwoorden 
|
Tja, over Jos kunnen we denk eeuwig discussiëren, omdat ik van mening ben dat hij de persoon is geweest die in Nederland de autosport (en ook f1) heeft 'groot gemaakt'. Maar daar zal je het ongetwijfeld niet mee eens zijn...
En verder houd ik hier over op, dit heeft totaal geen zin. Extreem kankeren, zodat ik er op kan reageren, want zo ben ik dan ook wel weer. Nee, dat voor mij niet meer! Het enige dat ik héél graag zou willen zien is dat jij onder jouw beheer online iets kan bijhouden om te laten zien hoe het wél zou moeten. Gewoon omdat ik daar erg benieuwd naar ben. Jammer dat dat er op dit moment niet in zit.
Adiós!