Verstappen in zeur-modus: 'Ik heb nooit een faire kans gehad in Formule 1'
Jarenlang was de F1 alles voor ons Joske. Bij welk team dan ook waren er kansen, groeimogelijkheden of andere mooie mogelijkheden voor de toekomst. Elke keuze voor een team was weloverwogen..........ondanks dat vaak ging om het laatste beschikbare plekje
Na zijn loopbaan in de F1 blijkt het dan toch allemaal anders zijn:
Quote:
e 34-jarige Limburger, die komende zondag op Zandvoort deelneemt aan de eerste A1GP-race van het seizoen, heeft niks meer met de raceklasse die hem zo beroemd maakte. De auto's bij Simtek, Tyrell en Stewart noemt hij onomwonden 'brandhout' en de teameigenaren krijgen het etiket 'bandieten'.
http://www.nu.nl/news/833446/47/'Ik_heb_nooit_een_faire_kans_gehad_in_Formule_1'.h tml
|
Erg goedkoop allemaal, achteraf zeuren en zeiken. Zoiets noemen we het eigen nest bevuilen. Zwak, had het dan tijdens je F1-loopbaan gedaan. Al die duizenden fans die jarenlang die verhaaltjes hebben geslikt voor zoete koek.
Nee, als dit grootste coureur van Nederland is volgens bepaalde sites dan schaam ik mijn ogen uit de kop
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 25-09-2006 at 22:04.
|