View Single Post
Old 28-09-2006, 23:10
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Even een stand van zaken geven.

Problemen zijn volledig opgelost en mijn PC, vliegt weer als voorheen. Niks van de hierboven aangehaalde "rommel" - zeg ik dan maar even onbeleefd - heeft het probleem kunnen verhelpen. De goeie ouwe ZoneAlarm Pro in trial versie heeft alles netjes opgekuist. DeLuxeCommunications had een directorietje aangemaakt met enkele bestanden in die ik, noch alle eerder aangehaalde programma's konden verwijderen. ZoneAlarmPro heeft die gewoon verwijderd. Probleem opgelost.

Van zodra de trial-periode voorbij is, betaal ik de licentie en klaar.

Wat het gebruik v/d pc betreft en over jong of oud. Als dochterlief een "kei tof, leuk en plezant spelletje vind op een "so called" trusted site, daarvoor iets installeert, een uur speelt en als dankjewel een bende adware naar binnentrekt, mag je nog doen wat je wil. Zelfs al zeg je "altijd hier klikken" - en je kijkt even niet, doen ze het wel en dan heb je het zitten.

Enfin, hoogste tijd om eens een deftige LAN te leggen in huis met firewall servertje ertussen. Zo blijven we bezig.

oh ja, ik rommel nog altijd liever zelf ipv heelder logs lang te posten op een of ander forum. Zo leer ik nog het meest. Kost wel wat moeite en tijd, maar bon, dikkop als we zijn.
Reply With Quote