Laten we hopen dat de mooie resultaten van de Astons in de vrije trainingen zich vertalen in een overwinning zaterdag! Maar ze zijn altijd sterk in de trainingen en kwalificaties, dat is niks nieuws. Corvette Racing is qua strategie zeker niet te onderschatten dus ik baseer mij niet op de tijden van AM.
Jammer van de Lola crash. De LMP2 van Halliday had de vorige race ook al met pech te kampen toen de wagen vuur vatte tijdens de pitstop. Het zou jammer zijn de wagen niet aan de start te zien aangezien er al niet veel LMP2's rondrijden...
In GT2 ziet het er ook goed uit met de Risi Comp #62 die de tweede snelste tijd reed!

Duidelijk beter dan Practice 1. De #21 BMW reed wel ineens stukken trager in de 2de vrije training...
Oh, en Audi op 1, suprise surprise. Wel mooi dat de Zytek zich tussen beide LMP's kon wringen. Leitzinger zal ik dit weekend zeker in de gaten houden, bij Dyson reden ze in Mosport een zeer sterke race en legden echt het vuur aan de schenen bij Audi.
Ik ben benieuwd naar de kwalificaties... En als het van mij afhangt: Lamy, Ortelli and Palttala for pole position!