View Single Post
Old 01-10-2006, 10:46
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Finish
verwachte reacties op dit forum:

-wat een chance voor Schumacher, profiteren van het geknoei tijdens de pitstop van Alonso en zijn bandenproblemen
Yep, maar hij slaagt er als enige niet-renault in om ervan te profiteren. Scumacher had de anderen toen ook al op een hoopje gereden.
Quote:
-zomaar het weer meehebben, een opdrogende baan en net op tijd gedaan want het begon terug te regenen.
Hing er plaatselijke onweerswolk boven de Ferrari van Schumacher en een hete zomerzon boven Alonso's Renault dan? Voor zover ik weet hebben we nog geen vergelijking van de Michelins en Bridgstone's in de regen gehad. En dan spreek ik over de droogweerbanden.

Quote:
-geluk dat hij Fisichella voorbij kon die zich net dan moest aanpassen aan zijn nieuwe banden
Iedereen was aan het aanpassen in T1. Ook Schumacher toen hij buitenkwam. En dat Fisichella wat meer moeite had, kun je niet echt geluk voor Schumacher noemen. Ik vond het eerder een move met Ballen van Schumacher om zo over de curb te gaan. Deed me denken aan Trulli in Monaco vorig jaar.

Quote:
wat een afgang om zo te moeten winnen !
Vind ik toch niet. Goed, hij heeft het geluk aan z'n kant gehad op 2/3 koers, maar een afgang om zo te winnen is het niet.
Als er iemand afgaat dan is het Renault.