View Single Post
Old 01-10-2006, 12:16
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Eén van z'n mooiste overwinningen, zoveel is zeker! Het is er weer zo eentje waar je alleen maar naar kan kijken en denken: hoe hebben ze dat nou weer in godsnaam klaargespeeld?

Reken maar dat het bij Renault hard zal aangekomen zijn. Eerste rij bezet, in de eerste fase van de wedstrijd gedomineerd (Alonso toch) en dan nog zo'n grote voorsprong verliezen... Gegokt en verloren door Alonso terug regenbanden op te leggen vanvoor... het was duidelijk dat die niet de beste grip gaven op dat moment. Volgens Alonso was een van z'n voorbanden bijna een slick, maar dat was bij Schumacher ook +/- het geval als ik goed kon zijn tijdens zijn stop. Bizar dat men in zo'n leidende situatie niet dezelfde keuze maakt als je grote rivaal... Ik vraag me af wie die beslissing nam, het team of de rijder...
Fisichella was de hele race kansloos en heeft niks kunnen bijdragen aan het kampioenschap van zijn teamgenoot. Dat ze hem nog willen bij Renault volgend jaar is niet te begrijpen.

Schumacher reed een puike race, met eindelijk wat acties op de baan ipv ernaast! Niemand moet er aan twijfelen dat hij nu kampioen gaat worden. Suzuka & Brazilië gaat Ferrari absoluut beter liggen dan Renault.

Grappig was ook dat de champagne fles van Renault in stukken viel, en die van Ferrari niet. Voorbode van wat komen gaat?

Ps: Renault heeft wel terug de leiding in het constructeurskampioenschap
Reply With Quote