View Single Post
Old 01-10-2006, 20:32
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
Godver,
Ferrari was hier altijd het grote voorbeeld van .
Typisch...
Ik denk niet dat fisichella jerez '97 achterna ging hoor.
Eerder om de auto terug op de lijn te brengen.
En als je ziet dat die bocht lang door draait zou me ook niet verbazen dat hij schumacher niet kon zien komen.
En het snelheidsverschil was groot.
Alonso had 1 voorband welke bijna slick was.
Hierdoor liet hij zijn voortse banden vervangen.
Ja,wat doe je als je banden versleten zijn?
Ik denk dat airco gewoon aantoonde dat het teamorderverbod dus ook evengoed van toepassing kan zijn op andere teams ipv Ferrari alleen. Dat Ferrari een verleden heeft in die sector mag natuurlijk duidelijk wezen. Maar dan mag er ook consequent opgetreden worden tegen andere teams. Senna's kingdom, ik vraag je een gunst: eerlijk, draai de rollen om: als fisichella felipe massa was, en hij liet Schumacher op dezelfde wijze voorbij als Alonso vandaag, zou jij dan niet moord en brand geschreeuwd hebben van 'oh, teamorders-ferrari ! 't is weer van dat ?'. Eerlijk. (wat betekent dat ik je geloof, wat je ook zal antwoorden)

Het incident Fisichella - Schumacher leek me niet té gevaarlijk, Fisichella had geen grip, zag Schumacher aankomen en besloot in een splitseconde om nog even te zien of hij hem toch nog voor kon blijven, maar had snel genoeg door dat het nutteloos was. Het had idd verkeerd Jerezachtig kunnen aflopen, maar gelukkig had GC gezond verstand genoeg. Ik ben wel akkoord met Vermersch: Fisico heeft duidelijk zijn beste tijd gehad, hij is vooral dit seizoen fameus in mijn achting gedaald, kwam nog niet aan de tippen van alonso...jammer, want hier had veel meer ingezeten.