View Single Post
Old 06-10-2006, 20:28
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Terwijl Fisichella de snelste tijd neerzet roept Ferrari op tot fair play. Brawn zegt dat iedereen nu maar eens moet aanvaarden dat team orders niet meer toegelaten zijn. Wat een ongelooflijk hypocriete pot-verwijt-de-ketel uitspraak, ironisch genoeg net na de onthulling over Jerez...
Bwa ze zijn ervoor veroordeeld (ondanks het feit dat er op dat moment geen verbod was op teamorders) ... en hebben de straf ervoor gedragen. Nu vragen ze gewoon een naleving van de regels die door dat precedent ontstaan zijn. Wat mij betreft is hier weinig hypocriet aan. Temeer omdat er bij Ferrari nooit meer teamorders geweest zijn sindsdien. Beste bewijs was de GP van Turkije enkele weken geleden ... Daar was er bij de eerste pitstop de uitgelezen mogelijkheid om teamorders te geven. De teamorders zijn er niet geweest waardoor Schumacher kostbare punten verloor aan Alonso.

Ik denk dat de houding van Renault/Briatore veel hypocrieter is ... In 2002 stonden ze allen op de Baricaden om Schumacher/Ferrari met de grond gelijk te maken. Nu 4 jaar later passen ze dezelfde tacktieken SCHAAMTELOOS toe.

en over de "onthulling" van Jerez ... Ik denk dat je beter eventjes de post van Finish in die thread leest. Zijn suggestie dat deze uitspraken gewoon verzonnen zijn door een gefrustreerde Fontana zijn ondertussen wel bevestigd door Peter Sauber (destijds teambaas van Fontana). Een beetje meer naar de feiten kijken (ipv op de eerste de beste sensationele verklaring af te gaan) zou je realiteitszin veel goed doen

Last edited by airco; 06-10-2006 at 20:36.
Reply With Quote