View Single Post
Old 08-10-2006, 15:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
Fontana zuigt het niet uit zijn duim.
De beelden zijn het bewijs.
En het meteen ontkennen van sauber en ferrari wil wat zeggen.
Maar ja,als sauber en ferrraro ontkent zullen we het maar geloven zeker .
dan bewijs ik met de beelden van vorige week dat Fisichella teamorders uitvoerde door z'n plaats niet te verdedigen en Alonso voorbij te laten. Uit die beelden kan je NIKS bewijzen. De kerel rijdt inderdaad flink in de weg, maar dat gebeurt in de achterhoede ook meermaals. Ik zou zelfs meer zeggen; als een of andere Baumgartner of weetikveel wie, Sato ofzo, eens flink in de weg rijdt (want dat gebeurt), dan moet je ook al beginnen nadenken of dit met al dan niet voorbedachten rade is, of wat ?

Maarnee, direct koren op de molen tegen Ferrari nemen, direct inslikken en uitspuwen op hen, zonder even concreet een 'zou kunnen'-mening aan te nemen ipv hen direct te veroordelen als meedogenloze schurken.

Ik heb inderdaad een voorkeur voor Schumacher en Ferrari, maar ik gun het Alonso even hard als Schumacher om de titel te halen. Maar ik doe niet mee aan het spuwen op Ferrari en co. Want daar is iedereen hier heel goed in bedreven, meestal (en ik blijf erbij) de Senna-erfenis die moet toekijken hoe iemand zonder het christuscharisma alle records en alles wat Senna zo groot maakte verpulvert (buiten het record in Monaco). Daarom dus.