Quote:
Originally Posted by bluelite
Och weet je. Nog één race en dan zit het tijdperk Schumacher erop. De meeste van die zogezegde MS-fans zullen zogezegd treuren om hun "verlies". (Uiteindelijk is 90% daarvan toch maar successupporter, hoe verklaar je bvb de enorme groei Alonso-aanhangers in onze contreien? En dan zijn ze plots allemaal al supporter van Alonso sinds hij in de Formule Nisson rondreed. Zelfde verhaal met MS)
Maar met de komst van Hamilton, Kovalainen, (Piquet als testrijder) en dan nog eens Alonso, Räikkönen, Rosberg, Button, Wurz,... Het seizoen 2007 kan gewoon niet beter beginnen. Een goede mix tussen jong en oud en er is ook weer een goede mix tussen rookies, ervaren F1-rijders, niet-GP-winnaars, Gp-winnaars,... Ideaal toch? Niemand met meer dan 20 zeges. En dat is al geleden van ??? medio 1995? En de piloten die volgend seizoen starten hebben maar 1 wereldtitel (allicht 2 na GP Brazilië) behaald. Moet ook al geleden zijn van 1996.
Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn die de laatste tijd nog maar sporadisch kijkt, of met minder aandacht dan voorheen. Tot 2000 kon de F1 me nog boeien. Nadien werd het een... nu ja... flop.
|
ik volg F1 vanaf 1994,echt intensief vanaf '96. Gek genoeg ben ik er ooit mee gestart door Geoff Crammonds Grand Prix 2-spelletje

. Ik was in ieder geval reuze geboeid door Ferrari, en toen een wereldkampioen daar kwam rijden, was mijn keuze snel gemaakt. Vanaf dan ben ik fervent supporter geweest van de scuderia, en heb ik Schumacher genoeg 'meegemaakt' om mezelf niet meer de stempel 'successupporter' toe te kennen. Ik herinner mij Spanje '96, ik herinner mij Monaco '97 en Spa '97, ik herinner mij talloze klasse-overwinningen waar Schumacher duidelijk maakte dat hij de beste was op de baan. Ik kan me geen F1 zonder Schumacher voorstellen, omdat ik nooit een F1 gezien heb zonder hem ! En wat overblijft na dit seizoen, lijkt me niet al teveel soeps. Ik zie een Raikkonen die intrinsiek wel snelheid heeft maar kan hij wel een team dragen en motiveren ? Ik zie een Massa die een volwaardig evenbeeld is van een Barrichello die zichzelf niet kan doordrukken, ik stel me vragen bij het competitieve van de McLaren en zodoende ook Alonso's 3de wereldtitel....Misschien rondt dit uit op een strijd tussen drie of vier coureurs, halleluja in dat geval. Maar ik ga hem dus missen, en niet als successupporter.