Thread: Kalender 2007
View Single Post
Old 12-10-2006, 23:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Stinio View Post
De GP van België is nu officieel bevestigd voor 2007.
Ok, maar gaat het dan 100% door? Stel dat die verbouwingen vetragingen oplopen wat dan?

Wat betreft verbouwingen op Spa:
Quote:
Soms lees of hoor ik iets waarvan ik me afvraag of het een grap is, of dat ik het serieus moet nemen. Zoals het bericht dat de nieuwe tv-commentaarposities die momenteel worden gebouwd op Spa-Francorchamps geen ramen krijgen. "Omdat de commentatoren toch alleen maar naar een scherm kijken", zou de officiële lezing zijn.
Of is het een Belgenmop?

http://www.rickwinkelman.nl/page/log...+een+microfoon
Het blijft een leuke en pittige weblog Voor de commentaarkwaliteiten van Ollie Mol op welke Nederlandse zender maakt het geen bal uit. Het blijft een prutser pur sang.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote