View Single Post
Old 13-10-2006, 00:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

In het kader van bagger/onzin:

Quote:
Spykerstof

Elke paar dagen sinds de overname in het weekend van Monza was er weer goed nieuws. De ene keer de Ferrari motorendeal, dan weer het aanblijven van Christijan Albers of het bekendmaken van weer een nieuwe sponsordeal. Momentum houden heet dat.

http://olavmol.web-log.nl/
Dat is wel een erg subjectieve mening. Maar nog meer eentje in het kader van:"ik waai met elke wind mee, zolang de flappen maar in mijn beurs terechtgekomen"

Kan me toch echt herinneren dat Doornbos toppie was en het blaagje uit Laren een vervelende kwast was. In 2007 is CA wel actief in de F1 en Doornbos niet. Hoe heet dat ook alweer? Alles voor de kijkcijfers!

Tja, dan de beheersing van de Nederlandse taal. Ikzelf ben niet perfect maar Ollie kan er wat van op het paddock, In vergelijking met China is het er rustig als op de Ginkelse hei
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.