View Single Post
Old 13-10-2006, 00:10
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Volgend jaar gaat idd heel raar zijn.

Het is het eerste jaar dat er in mijn ogen geen favorieten voor de titel zijn, vorige jaren ge er immers altijd minstens eentje (Alonso in de Renault, Schumi in de Ferrari). Voor volgend jaar zie ik eigenlijk niemand die wereldkampioen zou kunnen worden. Maar uiteraard zal toch iemand het halen.

Ik verklaar me nader:
- Alonso verhuist van team, en iedere piloot heeft altijd aanpassingsproblemen bij de verhuis naar een nieuw team. Bovendien is de McLaren niet altijd even betrouwbaar, en kunnen ze dit jaar niet echt mee. Vraag is of dat volgend jaar ineens wel het geval gaat zijn.
- Kimi in de Ferrari. Zelfde verhaal over de aanpassingsproblemen.
- Fisichella blijft bij Renault, maar heeft voorbije jaren spijtig genoeg eigenlijk al bewezen dat hij niet echt een wereldkampioen gaat worden.
- De andere piloten zitten ofwel in een minder team, ofwel zijn het typische nr's 2 in een team, of nieuwe piloten (waarvan je zeker niet kan verwachten dat ze direct wereldkampioen gaan worden)

Ben eens echt benieuwd. Hopelijk krijgen we een sterk kampioenschap volgend jaar, en is het niet zo dat er iemand wint, omdat de rest nog meer fouten maakte, of nog slechter reed.
Reply With Quote