Quote:
Originally Posted by Dirtdevil
Probleem: hoe ga je voldoende ervaren piloten bij mekaar krijgen om meer dan 1000 kinderen een co-zitje aan te bieden!?
Ik begrijp wel waarom men toevlucht zocht bij clubs, maar ik kan niet begrijpen waarom bepaald rijgedrag niet gesanctioneerd wordt ...
Greetz
|
vrijdag 6 okt j.l. was er ook zo'n "meerijdag", georganiseerd door bedrijven, voor klanten en medewerkers. Daar waren er ook heel wat mensen die meereden. Er waren redelijk wat wedstrijdautos aanwezig, die daar elk 2 of 3 ronden reden met een co. Ik weet niet precies hoeveel, maar ik heb i.i.g. bijna continu gereden tussen 13u00 en 18u00. Mooie gelegenheid om mijn nieuwe motor te roderen. Vond het allemaal goed geregeld, die dag.
Ik ben het met je eens dat 1000 kinderen heel veel is. Stel je rijdt veilig je rondjes en doet er 3 per gast aan 2min30 per ronde, dan zou je met in-uitstappen 10 min. per gast nodig hebben. Kun je er 6 per uur meenemen. Stel je rijdt in totaal 6 uur rond, heb je er 36 meegenomen. Als ieder dat doet, en hun autos blijven probleemloos, heb je 27,7 auto nodig om 1000 kinderen een leuke dag te bezorgen. Neem nog wat reserve, dan moet het toch mogelijk zijn om 35 tot 40 autos te krijgen om rond te rijden ? Ik denk dan niet alleen aan de vaste circuitrijders, maar ook ERAN-rijders, rally-en rallysprint rijders enz. Zou toch moeten lukken, niet?