View Single Post
Old 23-10-2006, 09:51
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

1. Wie was de topper van het seizoen ?
Zowel Alonso als Schumacher hebben heel mooie dingen laten zien.

2. Wie was de flopper van het seizoen ?
Williams, zag er veelbelovend uit, maar hebben zich enkel de eerste 2 races wat kunnen laten zien eigenlijk.

3. Het beste team ?
Renault & Ferrari.

4. De snelste wagen ?
Eerst Renault, dan Ferrari.

5. Rookie of the year ? (Rosberg, Speed, Ide, Yamamoto, Kubica, Montagny)
Kubica, hier gaan we nog van horen in de toekomst. Heidfeld is toch ook niet van de minsten, hij heeft nu al grote problemen om Kubica achter zich te houden.

6. Slechtste herinnering ?
Schumacher zijn 'list' tijdens de kwalificatie van Monaco.

7. Mooiste herinnering ?
(spreekt voor zich ) GP van Hongarije. Eindelijk die eerste overwinning voor Jenson, en hoe. Dat was echt (voor mij) de mooiste race in jaren. Alonso en Schumacher die ook al van ver moesten terugkomen na hun straffen, maar dat nogal agressief deden en dus constant in beeld waren in't begin. Maar in de achtergrond zag je Jenson ook fel opklimmen ... dan goed zijn coolte bewaart en ... jaja ... "the critics said he mayt never win a grand prix ... He's done it, Jenson Button wins the Hungarian Grand Prix"

8. Meest onzichtbare coureur/team ?
Toro Rosso & Scott Speed, nauwelijks iets van gezien.

9. Wat vonden jullie van het nieuwe kwalificatiesysteem ?
Ik vind het best meevallen zo, een heel stuk beter als de single lap qualifying. In't begin was het wel een beetje onoverzichtelijk, maar dat bleek dan toch ook nog goed mee te vallen.

10. Welke verwachting(en) werd(en) niet ingelost ?
Wel: dat Renault weer sterk zou beginnen.
Niet: dat Alonso met de vingers in de neus kampioen zou worden. En McLaren, daar had ik ook meer van verwacht.

11. Bridgestone of Michelin ?
Allebei sterke resultaten.