View Single Post
Old 23-10-2006, 21:36
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Na jarenlang Schumi-Ferrari Fan te zijn kies ik volgend jaar natuurlijk terug voor Ferrari.
De piloot keuze is ook simpel voor mij, Massa
Reden? Heb Raikonnen altijd als Schumi-Concurrent gezien dus voor hem supporteren is niet zo logisch

Ik hoop alvast dat Raikonnen niet als Nr. 1 bij Ferrari naar voor word geschoven, maar dat ze de beide piloten hun ding laten doen zodat Massa er ook volop voor kan gaan!
Raikkonen als Schumacher-concurrent ? Totaal niet. Alle WK's die Schumacher binnenhaalde tegen Raikkonen waren dominant genoeg.

Ik supporter uiteraard voort voor Ferrari, deze keer Schumacherloos. Mijn voorkeur gaat momenteel ook nog uit naar Massa, voornamelijk omwille van de glansnummertjes die hij in Turkije en Brazilië toonde. Maar geen idee of hij het team kan dragen, en ik heb hetzelfde gevoel bij Raikkonen.

Alonso's keuze voor McLaren kan ik ook niet echt begrijpen, tenzij het echt voor die nieuwe uitdaging is, maar 't zal zijn bankrekening ook wel bevorderen, zeker ?

Een andere invalshoek: ik ben benieuwd naar de kleurstellingen van de bolides. Adieu tabaksreclame. Belangrijke sponsorwissels zijn o.a.:

-Vodafone naar McLaren. De rode kleurstelling hadden we al op voor- en achtervleugel, dus da's al mooi voorbereid door Ron Dennis. Ook wel lachen dat Alonso van Telefonica naar grote concurrent Vodafone overstapt !

-Mild Seven blauw weg bij Renault, en ING komt. Een oranje tintje ? In combinatie met het grijs-gele van Renault ? Dat wordt een walgelijke wagen, zoals dit ongeveer: http://img75.imageshack.us/img75/1465/r2702lb7.jpg

-Ferrari zonder Vodafone haalt Telecom Italia's 'Alice' binnen
logo:
Marlboro 'verdwijnt', hoewel het vertelt toch verder te gaan met Ferrari, maar dan op een sluwe manier waarbij er nog genoeg verwezen wordt naar tabak. Tja. Er komt ook nog een diamandhandel bij te kijken, 'De Beer':

en zo ziet Kimi er ongeveer volgend jaar uit:

en ook:
http://img181.imageshack.us/my.php?i...ari2007xa7.jpg
(trekt op niks !)

-Williams krijgt als hoofdsponsor AT&T, dat van McLaren overkomt. Dat past wel in de kleurstelling, denk ik.

-De Spyker extra oranje kleuren ? De wagen was toch wel by far de lelijkste bolide op het veld, dit seizoen, dachtikzo.