Iemand de Champcar race gezien in Surfer's Paradise? Dan hebben we uitsluitsel over dit:
en dan dit:
Quote:
Met bijna 70% van de wedstrijd verstreken was Heylen ondertussen al opgerukt naar een knappe vierde plaats, toen een onzachte aanraking met de bandenmuur in de Lexmark hairpin een defintief einde maakte aan zijn wedstrijd.
Een ontgoochelde Jan Heylen:
"Bij het ingaan van bocht 5 blokkeerde ik het rechter voorwiel en dat liet een onvermijdelijke flat spot achter, die ik in de Lexmark Hairpin iets verderop moest bekopen. Het is zonde! De strategie was goed en de wagen ging prima. Met nog een laatste pitstop in het achterhoofd houdend, was een top 6 zeker mogelijk geweest. Het is mijn eigen fout, maar ook dat is autosport. Jammer, want hier zat echt meer in!"
http://www.autosport.be/news/8182.awm
|
Ligt het aan mij of hebben twee onafhankelijke personen iets totaal anders gezien? Wie heeft er dan gelijk? Ga op dit moment voor de uitleg op autosport.be Waarom? Ze hebben zelfs eigen fotomateriaal van deze klapper.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|