Ten tijde van de vorige update was de body eigenlijk al wit gespoten maar het was nog wat vroeg om ze te bepotelen en foto's te nemen. Vandaar dus alles ineens met decals erop.
Zoals ik in het begin al gezegd heb ging ik voor het marlboro rood de decals gebruiken en dit is dan ook gebeurd. Al het fluo rood dat je ziet op het model is samengesteld uit 5 decals. Het heeft me zo'n 5 uur gekost om deze te leggen

. Eerste assistent micro-sol en tweede assistent tameo strong decal softener waren hierbij mijn trouwe bondgenoten
Achteraan + een fijn lijntje aan de zijkant moet wat bijgestipt worden. Op zich niet echt een probleem, wat wel het probleem is, is de juiste kleur te vinden. Ik heb van de volgende kleuren wat gedecanteerd: TS-31 Bright orange, TS-36 Fluorescent red en TS-49 Bright red.
Met deze kleuren ga ik dan proberen om een zo goed mogelijke match te vinden. TS-36 zal er kort bij zijn, maar enkel als je dit kan spuiten. De kleur is immers veel te transparant om met een borsteltje aan te brengen (precies grenadine als het gedecanteerd is

).
De basis zal TS-31 worden, aangevuld met TS-36.
Suggesties meer dan welkom. Voor alle duidelijkheid, ik zoek geen marlboro rood match (is een eindeloze discussie) maar wel een kleur die zo kort mogelijk aanleunt bij de tameo decals.
Nog iets dat ik mij afvraag: van waar, of wat was de bedoeling van het accent op de "a" van marlboro (foto 2) ?
Ik denk dat we stilaan het woord Mclaren in de mond mogen nemen ........