View Single Post
Old 02-11-2006, 15:48
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Frédéric Vervisch test op 8 november bij GD Racing. Mag dus aan het lijstje testers toegevoegd worden.
Als ik het bericht kan editen met het bewuste lijstje er in, dan doe ik het met plezier. Maar sinds de laatste nieuwe update van het forum kunnen we nog maar max 20min een bericht editen... (een zeer goede setting voor vele situaties... maar alles behalve handig als je iets in een bericht up-to-date wilt houden als een deelnemerslijst e.d. ...)
Kunnen de mods hier iets aan doen aub?

Quote:
Originally Posted by Mark
GD Racing? niet echt een team met veel perspectief
GD racing hoorde zonder twijfel vanaf haar eerste dag in de WS bij de achterhoede teams, dat is een fijt.
Maar zoals bluelite aanhaalt, is er idd een (kleine) progressie zichtbaar tijdens enkele meeting in de 2e seizoenshelft... klopt volledig dus!
Niets tegen Vervisch, niets tegen GD racing. Maar appelen blijven appelen en peren blijven peren...

De crono zal oordelen in Le Castellet op 8 november...

Renault sport is natuurlijk ook niet gelukkig met teams als GD racing, Eurointernational en Jenzer die (bijna) steeds een vaste plaats op de grid hebben...
(Om een idee te geven, het budget van een seizoen bij Eurointernational is exact de helft van een seizoentje bij het Italiaanse top team Draco. Er zijn uiteraard verschillende prijsklassen in de paddock van ieder kampioenschap, maar dergelijke verschillen in een monoposte kampioenschap gaat volgens mij net iets te ver...)

Last edited by Mr.Dallara; 02-11-2006 at 15:52.
Reply With Quote