Geen fout, blunder of onzin...................maar wat moeten we met een dergelijk bericht over de afgelopen V de V race op Magny Cours?
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5159
U zegt:
Wat? Ja, dat had ik toen ik het las. Kan de redactie verklaren waarom er een dergelijk bericht op de site staat? Als trouw lezer

van die site heb ik het hele jaar nog niets gelezen over dat Franse kampioenschap. Sterker nog, dan moet zowat de snelste raceklasse ter wereld zijn!! En niemand van ons die dat dan weet? Gek he, zo'n bericht.
Quote:
Vorig weekend ging het kampioenschap Endurance Moderne in de Challenge V de V verder met de beroemde race over 4000 km op Magny-Cours. De recente winnaar van de 24 Uren van Zolder, Tom Cloet, kwam zaterdag voor de race van 12 uren aan de start met de Ligier JS49 van Saulnier Racing. Tom vormde een team met de eigenaar van de bolide, Leo Van Sande, maar ook met een zekere Maxime Soulet!
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5159
|
Een gemiddelde snelheid van 333 km/u !!!! Inclusief bochten en pitstops. Dat moet een machtige serie zijn. Als ik dat zo lees dan moet Saulnier Racing per direct stoppen met het Peugeot project. Gewoon zo'n Ligier inzetten op Le Mans. Verrek, zou het dan een oude F1 wagen zijn?
Volgen wij gekken nog Le Mans en de LMS, vergeet het maar............je moet bij de V de V wezen, dat gaat veel sneller.
De rest van het artikel is ook zo prachtig. Voor de eerste keer dat ze iets publiceren over V de V maar weten we nu wat gelezen hebben? Vragen die niet beantwoord worden:
-Welke bloedsnelle prototypes rijden hierin mee die de 24 uur van Le Mans met twee vingers in hun neus (of bride) winnen?
-Wie is eigenlijk de winnaar van deze wedstrijd?
-Waar komt deze klasse eigenlijk vandaan?
-Ligier is weer terug? Zijn ze per direct stukken sneller dan destijds in de F1
Een artikel (of was het een aangeleverde persbabbel

) dat meer vragen oproept dan dat er antwoorden te vinden zijn.
Kortom, op deze manier is het regelrechte internet content vervuiling! Volstrekt waardeloze berichtgeving.