Quote:
Originally Posted by Boetzie
Champcar Surfers Paradise: Autosport.be vs Pitstoptv.be
@mark: Ik ben blij dat iemand het aanhaalde. Ik wil hier zeker niet met stenen smijten daar ik het enorm knap vindt wat media organisaties als Autosport.be en Pitstoptv.be in dit kleine landje teweeg brengen qua online press releases.
|
Sinds wanneer is de waarheid vertellen hetzelfde als met stenen smijten? Als ik in de tijd van mijn werkgever fouten maak krijg ik dat ook te horen. Waarom zou die regel voor de jongens van de (kwalitatief goede) pers niet gelden? Mensen maken nu eenmaal fouten. Ik, jij en iedereen
Wat betreft de wannabe-perskids/volwassenen..........bij deze de volgende:
De bron:
Quote:
On the driver front, not all decisions have been finalised. Choosing driver pairings which "fit" is a very important factor in possible success. The outright speed of a driver, his experience in endurance racing and resultant reliability and, last but not least, the available budget all have to be matched. "No easy matter" knows Bernhard Mühlner and further explains "we have frequently made the experience that a slightly more cautious but matched pairing can be much more successful than a team of quick, risk-taking drivers. The absolute no-no is putting a quick driver with a cautious one, as they then drive over their personal limits with consequential additional stress on material and higher risk of accidents."
persbabbel
http://motorsport.com/news/article.asp?ID=238100&FS=
|
De vertaling:
Quote:
Wat de rijders betreft, is de kogel nog niet volledig door de kerk. De keuze van de line-ups is bijzonder belangrijk om een resultaat te bereiken. Niet alleen is de snelheid van een rijder van belang, ook zijn of haar ervaring, de betrouwbaarheid, die overigens vaak aan ervaring in 24-uursraces gekoppeld is, en het budgettaire aspect zijn van belang. Alle ingrediënten zijn noodzakelijk om resultaat te behalen. “En dat is niet makkelijk”, weet Bernhard Mühlner. “Het is zelfs zo dat een iets minder snel, maar homogeen team vaak betere resultaten boekt dan een team dat puur op snelheid en risico’s teert. Te vermijden is echter een te bonte mix van snelle en tragere rijders, daar iedereen dan op zijn persoonlijke limiet rijdt, wat het materiaal uitermate belast en het risico op ongevallen verhoogt.”
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5192
|
Vertalen? Daar worden aparte studies voor gegeven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|