View Single Post
Old 10-11-2006, 12:56
Dirtdevil's Avatar
Dirtdevil Dirtdevil is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by B.V.S. View Post
Vind het ook ongelofelijk ja. Ik ben eens naar de website van die "zeikbossen" gaan kijken (amai da was pijnlijk ). Ze jutten de buurtbewoners gewoon op... ik kan mij er telkens mateloos in ergeren. En de mensen die er zijn komen wonen na de bouw van het Circuit, I'm sorry, maar daar heb ik geen medelijden mee. Is juist dezelfde discussie als in Zaventem... eindeloos.
Ze zetelen ocharme nog niet eens in de Gemeenteraad...
Awel Bartje, dat is het nu net! Het zijn een handjevol buurtbewoners die mekaar opjutten!
Bij ons in de straat is er eentje (zo groen als een kikker) die zijn dagen vult met lopen te kankeren over het circuit tegen iedereen die het wil horen!
Zijn sterkste argument is dat de mensen die een anti Cz zolder actie gesteund hebben een aantal jaren geleden, wel wat centen ontvangen hebben!
Duhus.... meneer de overbuur die er toch al wel een volle 30 maanden woont, vind het circuit ineens een "bezoedeling" van zijn buurt! Belachelijk!!! Met een statement van: " loop mee met onze troep, want misschien hangt er wel een schadevergoeding aan vast" recruteer je heel wat medestanders .....

Misschien moeten wij ook zo eens iets gaan verzinnen!

Kzie mij al staan op de gemeenteraad:

"Om te beginnen vind ik dat de visvijver thuis achter weg moet! Die vissers zitten daar ganse dagen voeder in da water te smijten en ons vissen lijden aan overgewicht! Dit heeft een negatief gevolg op hunne cholesterol en er sterven meer vissen aan hart en vaatziekten!
Vissen moet verboden worden!"

Voila, mijn politiek programma is klaar!
Reply With Quote