Quote:
Originally Posted by BMW Beliën
Kampioen BEC, Klasse1 en Gentlemendriverscup wat kan een mens zich nog meer wensen. Van een geslaagd seizoen gesproken. Het vele harde werk aan de auto van Gunther en mijzelf heeft zijn vruchten afgeworpen. Vruchten die we niet hadden durven verhopen aan het begin van het seizoen.
Graag wilde ik dan ook alle mensen bedanken die ons een handje hielpen in tijden van nood. In het speciaal het Ham Car Team van Jaak Janssen voor de assistentie tijdens de races en het gebruik van zijn werkplaats. Luc Goris die altijd klaar stond om mijn vragen te beantwoorden en om de benodigde stukken zo snel mogelijk te leveren.
Ook een dikke bedankt voor Yvonne en Ben die in weer en wind aan de muur stonden om de piloten te voorzien van de racedata.
Volgend jaar rijden we dus met het nummer 1 en zullen deze nummer proberen nog een jaar langer op onze auto te kunnen kleven.
Groetjes en tot later,
Casters Willy, Teamchef Auto's Raymond Racing
|
Geen dank, het was een tof om daar aan de muur te kunnen staan. Begonnen in de Mini Challenge, ben ik bij 'De Donna Mini' blijven plakken! Het was anders dan in de Challenge, maar zeker tof!
Ik heb dan ook een hoop bijgeleerd. Zeker toen ik ook nog eens af en toe bij Ham-Car in de Belcar Original assisteerde.
De 10 uur heb ik door persoonlijke omstandigheden niet kunnen helpen, maar bedankt dat je me op de hoogte hield. En tot 17.00 zat ik dus aan mijn laptopje gekluisterd met de live-timing, live-streaming, en diverse tussenstanden...zo erg leefde ik mee...
Bedankt voor dit:
"Team ‘Auto’s Raymond Racing’
This team gave me the possibility to do time-keeping in the Belcar Series. I did time – keeping in the Belcar Endurance Series and the Belcar Original Series. It was nice to follow these races so close to the track. And it was to see the differences between the Endurance Series and the Original Series…and thus the differences in time-keeping."
Hopelijk zijn er mensen geweest die foto's hebben genomen, want ik ben nieuwsgierig!
Volgend jaar rijden we met nummer 1 en zijn wij (als Team Auto's Raymond Racing) de opvolgers van AD Sport!!!
Tot volgend jaar dan maar ;-)