View Single Post
Old 13-11-2006, 18:44
Z3Cp's Avatar
Z3Cp Z3Cp is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Ik woon al 45 jaar op een 5 km van het circuit en ging er al naartoe vanaf mijn 10/12 jaar. Er stonden daar toen heelwat minder huizen en die er werden neergeplant waren niet bepaald werkmanshuisjes. (Ik spreek uit ervaring, mijn vader heeft als aannemer er nog een paar gebouwd daar...)
Mensen waren vroeger fier om in de buurt van CZ te wonen, men wist in het buitenland meteen van welke regio in Belgie je was.

Toch blijf ik ervan overtuigd dat het nog steeds om een klein groepje groene activisten gaat, die de rest probeert mee te trekken. Je wil niet weten hoe vaak mensen een petitie tekenen omdat hunne goede, toffe overbuur hun erom vraagt.
Dit moet inderdaad te counteren zijn door een tegenaktie van een pro-CZ fractie van (natuurlijk) inwoners van Zolder. Anders krijg je weer het verwijt van : zwijgen want je woont hier niet.

Trouwens : heb wat dingen gelezen op die website en volgens mij is de mythe van geletterde, intelligente mensen bij Groen op niks gebaseerd. Je moet die teksten eens lezen, vol spellings- en stijlfouten.
Reply With Quote