Voor diegenen die dit intereseert heb ik een (klein) beetje info over karten in Londen. Na op voorhand het net afgesurft te hebben vond ik slechts 1 firma waar je een formule had om als individuele klant te komen rijden.
Dit was bij de firma "revolution karting", gelegen op 5 minuutjes wandelen van de underground (Mile End op de Central-line). Daar kan je een zogenaamde "practice session" boeken. Het mag gezegd worden dat dit serieus duur is. Je mag 16 rondjes rijden (zonder timing, hoewel men die op vraag wel wil opzetten) en daarvoor moet je dan maar liefst £20,- voor ophoesten, een slordige €30,-!

Het bijzondere is dat je (zoals in mijn vorige posts te lezen is) op electriciteit rijdt, wat eigenlijk bijzonder goed meeviel.
Het is een buitenparcours, maar zeker niet te vergelijken met wat je mag verwachten in bv. Genk. Ik had het geluk dat het net goed geregend had voordat ik ging rijden, met de nodige glij- en slippartijen tot gevolg. (Hebben die wetracejes die ik gedaan heb dan toch nut gehad!

) Het was duur, maar fun!!! Voor een keertje moet dat kunnen, hé!