Nog zo'n held:
Quote:
Prima Champcar Atlantic test Junior Strous voor Condor Motorsports
Junior Strous heeft tijdens zijn eerste Champ Car Atlantic test op de Buttonwillow Raceway (USA, Californië) een goede indruk bij het team van Condor Motorsports achtergelaten. De 20-jarige Nederlander reed over de dag in totaal ongeveer 140 ronden, met als snelste rondetijd 56.88 seconden. Nooit eerder reed een coureur tijdens zijn eerste test voor Condor zo'n snelle rondetijd op deze baan.http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5290
|
Nogmaals, ik wens iedereen succes toe..................maar dergelijke rozegeur en maneschijn begin ik steeds ongeloofwaardiger te vinden  Nooit gaat het mis bij een test!
Ik wacht vol ongeduld op de volgende quote van een coureur tijdens een volgende test: "Djeezes, wat een xxxtest. Waardeloos team en die teameigenaar was er eentje uit The Godfather part X. De wagen lag werkelijk als een drol op de baan. Samenwerking met de engineer? Geen idee, heb mijn vizier naar beneden gehouden, die vent stonk ongeloofelijk uit zijn bek! Tijden? Geen idee, het zal me worst wezen. Bij die gladjakkers zie je me niet terug. Wat betreft de betaling van deze test? Geen probleem, ik zet hem op dispuut. Papa en zijn vriendjes zullen dat wel oplossen."
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|