Quote:
Originally Posted by Belle
Zo is dat ook met coureurs, ook zij moeten zichzelf constant zien te 'verkopen' om aan sponsors te geraken...of te behouden.
|
Uiteraard, volledig juist. In elke winkel heeft men last lastige klanten die altijd zeuren. Bij deze de volgende klacht van die lastige klant  :
Quote:
Div: Fred van Putten wint in Spaans GT kampioenschap
Fred van Putten heeft op zondag 12 november jl. samen met Pedro Nevoa (Portugal) de laatste wedstrijd in de klasse GTB van het Spaans kampioenschap op het circuit van Catalunya gewonnen.
iets verderop in dat stukje:
Na een moeilijk seizoen, waarin op Spa-Francorchamps de Marcos Mantis crashte en onherstelbare schade opliep, wist Van Putten door regelmatig te scoren toch in de kop van het GTB-klassement terecht te komen
http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=4394
|
Toen ik dat stukje gelezen dacht ik? Huh? Heeft het Spaans GT kampioenschap op Spa-Francorchamps gereden? Dan hebben we met zijn allen weer liggen te slapen? Want zo mag ik die zin toch lezen of niet?
Als ik dan de "miereneukers-modus" aanzet, hoe kun je met een Marcos die onherstelbare schade opliep kampioen worden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|