View Single Post
Old 28-11-2006, 00:46
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
seizoen is nog niet over. Op 29 november kan het er toch weer anders uitzien:
Het te verwachten einde van het seizoen lans de groene tafel is dus eindelijk ik zicht. Als ik mag kiezen, zou ik geen enkel punt van in Zolder in rekening brengen in de eindstand van de FR 3.5.
Ik benieuwd hoe de FIA er gaat over oordelen...
(BTW: hoe de FIA er ook over denkt en beslist, Alx Danielsson blijft de kampioen in eender welk senario.)

Het zal woensdag (29 nov) dus een belangrijke dag worden voor Soucek, Garcia, Maldonado en Parente; aangezien ze mogelijk van plaats gaan wisselen in de top 4 van de eindstand ...

Ook woensdag én donderdag zijn het de allerlaatste WS testen voor de winterslaap, slapen zullen de mecano's mss gaan doen, maar de piloten en managers zullen hun werk nog meer dan hebben de komende weken. Er staan weer enkele nieuwe top namen op de affice voor de 2 daagse test in Valencia:

Eurointernational: Antunes - Morgado - Annala
Prema: Monfardini - Nunez - Valerio - Porteiro
RC Motorsport: Monfardini - Clos - Van der Drift
Draco: M.Barba - Nunez - Valsecchi - Razia
Comtec: A.Barba - Petrov
GD Racing: Montanari - V.Sebastiani - N.Sebastiani
Pons: Molina - Walker - Jimenez
Interwetten: Iaconelli - Duran
KTR: Bonetti - Franchi - Maassen - Tung
Tech 1: Jousse - Baguette - Maassen - Lahaye - Jimenez
Epsilon: Albuqerque - Valsecchi - Elkmann
Carlin: Aleshin - Vettel
Victory: Kimball - Van der Garde
Cram: Di Sabatino - Ciompi - TBA
Jenzer: Jelley - Mann

Mollekens geeft -zoals al een tijdje is geweten- Maassen nog eens een kans , terwijl Franchi -die na z'n eerste dag bij KTR in Vallenlunga 22e werd- nog eens gaat testen bij KTR én last but not least zal Ho-Pin Tung ook testen in een KTR Dallara!

Als er dan nog eens word gezegt dat Mollekens talent uit de Benelux geen kanst geeft, dan moet hij het mij maar eens komen vertellen...

Maassen gaat zelf nog een 2e dag testen, nl. bij het Franse Tech 1, waar ook Bertrand Baguette zal testen. Verder ook Salvador Duran (A1 GP - Mexico) in een Interwetten Dallara, terwijl Van de Garde weer bij Victory gaat testen die dus nog steeds 2 weken moeten wachten op zekerheid voor startrecht in 2007...

Opvallend ook dat we de Spanjaard Felix Portiero terug zien in de WS, hij heeft in 2004 nog knappe dingen laten zien bij KTR, heeft dan dit jaar in de GP2 achteraan gereden met Adrian Campos en gaat nu teste bij Prema.

Wie dacht dat de line-up van het Epsilon Red-bull team al bekend was met Albuqerque en Valsecchi hebben het verkeerd voor, aangezien de Duitser Peter Elkmann ook gaat testen bij het Baskische team.

Miss Pipa Mann is er ook weer bij, deze keer bij Jenzer. Nadat ze in Paul Ricard bij Draco en in Vallelunga bij Pons de buidel heeft gevult met geld...

Last edited by Mr.Dallara; 28-11-2006 at 00:56.
Reply With Quote