Quote:
Originally Posted by Mark
Geachte heer Custers,
Aan jou de eer! Goed idee, moet je zeer zeker doen. We kunnen er alleen maar van leren.
Val ik jou lastig? Nergens verwijs ik naar jou in persoon. Dus als ik een fout zie (naar mijn mening uiteraard) en dat post in deze thread.......is dat dan negatief? Wat voor jou onzin is, kan voor mij zinvol zijn. Mag ik nog steeds mijn eigen mening hebben? Mag ik nog steeds in deze democratie alles zeggen, zonder me schuldig te maken aan smaad en laster? Mogen wij alle twee een verschillende visie hebben?
Wat voor iemand discreet is, dat kan voor de ander een open vorm van communicatie zijn. Ik heb niks te verbergen. Overigens wacht ik nog steeds op een (positief of negatief) antwoord van mijn laatste mailtje aan jou adres.
Welke frustratie? Ik koester totaal geen ambities om de journalistiek in te gaan. Als ik ergens niet gebonden wil zijn dan is het wel in de autosport. Lekker zo'n vrije geest zonder rekening te houden met opdrachtgevers. Alhoewel, je begint met te prikkelen. Zal ik een autosport variant opstarten van geenstijl.nl of volkomenkut.com? Spijkerharde blogs! Ik krijg er steeds meer goesting in.
Bedankt voor het compliment dat je me capabel genoeg inschat voor het volgen van colleges aan de universiteit. Uiteraard komen overal Engelse termen voor in de Nederlandse taal. Ze staan zelfs in de Dikke van Dale. Echter, Jan met de pet (in dit geval Mark met de pet) snapt deze term niet. Kom zeg, dit had je makkelijk kunnen vertalen. Kijk downforce snappen we allemaal............
Nogmaals, e.e.a. is niet gericht jegens de Joost Custers persoonlijk. Ik richt me puur op het bericht. Jij maakt fouten, ik maak fouten.....iedereen maakt fouten.
Mag ik nog zeggen dat ik van mening ben dat jij slecht tegen kritiek kan? Laat ik het zo stellen, dat is niet mijn probleem. Het is niet de eerste keer dat ik een dergelijke reactie van jou krijg. Zal ook wel niet de laatse keer zijn 
Mijn identiteit ken je. Je belt me zelfs op om over dergelijke zaken te praten.
Met vriendelijke groet,
Mark Reijnders
|
Ik kan best tegen kritiek, maar alleen tegen gefundeerde, niet van dat gezeik zoals hier. Hier spelen de anonieme auteurs graag de man en niet de bal. Het probleem met Mark Reijnders is dat hij geen gefundeerde kritiek kan geven (de beste stuurlui...) en hij zelf geen fouten kan toegeven (hij was hier fout, zoals ettelijke keren in het verleden en kan dat niet toegeven want dan leidt hij gezichtsverlies hè - wie zonder zonde is, werpe ...). Diegene die slecht tegen kritiek kan, is de heer Reijnders Mark...
Ga trouwens eens na wat de echte bedoeling van een forum is. Hier zouden inhoudelijke discussies moeten te vinden zijn, in plaats van gissingen, scheldtirades en het goedkoop zwart maken van mensen. Dit forum is er alleen nog om het ego van enkele mensen hoog te houden en heeft veel van zijn oorspronkelijke waarde verloren. Wat me trouwens al vaak door enkele oudgedienden is bevestigd, mensen die destijds met hart en ziel voor de autosport met depaddock begonnen zijn.
En wat die mail betreft, kom gerust eens tot in Leuven beste Mark, ik ben nog steeds een gastvrij en open mens en je zal hier op een bourgondische manier ontvangen worden.
groeten
Joost