View Single Post
Old 07-12-2006, 18:46
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Modelbouwmeeting - 15 december 2006 - Themacafé Wheels in Zolder

We kwamen vorige keer akelig dicht bij de effectieve datum zonder dat zowel onze "plekker-veurzitter" noch onze "plekker-vieze-veurzitter" het in de gaten had.
Ik heb zo een donkerbruin gevoel dat het just dezelfde kant op waait, dus doe ik de thread maar open. "No offence, bjo'j, nothing pejsonal"
(Euh, het gaat toch door, hoop ik?)

******* Agenda ********
- Lidgeld 2007 & synchorniseren van ledenlijst
- Spuitcabines: door gulfclk (meer info de avond zelf)
- Tombola!

Ivm de Tombola.
We hebben aardig wat prijzen in de tombola zitten en er zitten enkele zeer leuke items bij. Tevens hebben we bij de samenstelling trachten rekening te houden met eenieders voorkeur en smaak, maar bij een tombola weet je nooit natuurlijk. Op welke manier we de tombola zullen organiseren, weten we nog niet omdat er verschillende mogelijkheden zijn. Aangezien de pas voltallig zullen zijn tegen 21.30, zal de tombola ook pas daarna van start gaan. De beslissing over hoe we het doen, kunnen we uiteraard al eerder bepalen. De anderen agendapunten handelen we dan wel eerder af, zodat we met de tombola kunnen eindigen.

Wie mag er meespelen?
Iedereen die in orde was en is met zijn lidmaatschapsbijdrage voor 2006.

Graag je deelname op voorhand bevestigen!

Voila, tot hier deze update. Nu kan het aftellen naar vrijdag beginnen.

Huudo

Thema café Wheels
Vrijdag 15-dec-2006 dus
Starten doen we om 20.00

Ik zou alleszins op de agenda willen smijten: opnieuw synchroniseren en verdelen van de namen en mailadressen van degene die geen moeite hebben met de wetgeving op bescherming van de privacy.
Veel meer puntjes altijd welkom!

Last edited by Guido; 11-12-2006 at 12:06.
Reply With Quote