View Single Post
Old 07-12-2006, 22:45
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Autosport toch? We zijn en blijven mensen onder/tussen elkaar. Deze avond heb ik een zeer verhelderend gesprek gehad met de partij die net boven mij (ons) woont (op cartografisch gebied). Dat bewijst dat iedereen open staat voor kritiek (ook ik), maar ook voor vatbaarheid. (Thanks ). Mannen (en vrouwen), laten we allemaal aan dezelfde kar sleuren, trekken, wroeten... Ja, er zijn gesprekken mogelijk, zeer goede gesprekken zelfs! Dat werd deze avond bewezen!

Het is een klein wereldje, en we komen elkaar zo vaak tegen... Een 'woord' zal steeds 'een woord' blijven, hoop ik toch. Een 'goeiedag' kan er toch nog wel af... Van elke partij. Ik ben echt van een 'mentale last' af sinds deze avond. Ik weet dat zoiets als een 'schone lei' bestaat (om het in 'Oud Vlaams' uit te drukken). Neen, het verleden hoeft daarom niet gewist te worden, maar op diezelfde 'schone lei' opnieuw beginnen is veelal een begin van een mooie toekomst. Bedankt aan diegene die de moeite gedaan heeft om zijn telefoon te nemen en me te bellen. Meen ik. Echt waar.

Dries DS

(Eventuele verdere reacties via PM aub)