Beste Mak'kers en niet mak'kers, het seizoen is helaas weer gedaan.Gelukkig voor ons dat we het kampioenschap gewonnen hebben, zowel individueel als team, vermits we zeer gemotiveerd waren na het vorige jaar, toen we juist naast de titel grepen. Ons doel is bereikt, toch blijft het een toffe en steeds moeilijker wordende competitie. Het idee van een makkelijke competitie is toch stilaan aan het verdwijnen volgens mij. Niettemin heb ik hier de grondslagen gelegd van hoe ik nu rijd. Bedankt hiervoor ,niet alleen Giovanni,maar ook alle rijders die hebben geraced tot ze er bij dood vielen.
Proficiat ook aan the old men, af en toe maakten ze het ons wel moeilijk
Ivm. volgend seizoen: 1 groot vraagteken. Qua aanhang vond ik het dit jaar wel ok, alleen is 2 competities doen zoals ik nu heb gedaan nogal kostelijk.
Toch kart ik ontzettend graag. Alles zal afhangen van de inschrijvingen volgend jaar. Ik zal ook nauw op de voet volgen wanneer het nieuwe seizoen van start zal gaan.
Misschien binnenkort maar eens een nieuwe thread openen die potentiële karters kan aantrekken. Mogelijk tips om deze competitie nog boeiender te maken zijn er altijd welkom. Hopelijk tot volgend jaar, nog een prettig eindejaar!
Ps. De foto's die er getrokken zijn op de finale. Zijn deze ergens beschikbaar? Greetz! Frederik