View Single Post
Old 14-12-2006, 20:20
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Totaal onbegrijpelijk dat GLPK de prijs van "Belgian Team of the Year " krijgt!

Hoe kan nu een team dat buiten de top 6 van de FIA GT eindigd teams aftroeven die beiden een wereldkampioen leverder (RBM en Kronos)...

Ik heb geen woorden voor deze overduidelijke vriendjes politiek... triestig!

Mampay word 2x achter mekaar wereldkampioen met een kleine privé struktuur en krijgt 2 jaar na mekaar niet de prijs van "Belgian Team of the Year ". snappen wie snappen kan...

Ze hebben bij GLPK dringend geld nodig voor een mogelijk FIA GT campagne in 2007, denken ze nu echt dat ze met die onverdiende -volgens mij en vele anderen- titel van "Belgian Team of the Year" weer wat miljoenen gaan kunnen strikken...

Verder was het een toffe avond gisteren, al was de nieuwe locatie niet opperbest qua ligging zeker niet als achter de hoek een europeese top aan de gang is...

Met enkele grote namen (o.a. Malcolm Wilson en Stephane Ratel) terplaatse leek het wel op een kleine FIA price giving...
Ook tof om nog eens heel het autosport jaar terug mee-te-maken op enkele uren en zo dan te constateren dat het zeker niet slecht gaat (of ging in 2006) met onze autosport in België en Belgen in het buitenland... wetende dat we nog steeds een pietlullig landje zijn en zullen blijven... mss worden ons landje nog de helft zo klein?

Naast de openbare oproep van Longin naar een grote sponsor voor hun FIA GT project die best wel heel opmerkelijk was, ook een strafe reactie van Martens op een vraag over de Champ Cars in Zolder.
Roger Dejaeghere en Martens werden eerst gefelliciteerd met het lokken van z'n top serie naar Zolder en men vroeg ze naar meer teks en uitleg. Martens draaide over duidelijk rond de pot en liet overduidelijk blijken dat de Champ Cars deal nog niet 100% is afgerond...

Al hoop ik écht dat alles goedkomt én dat we de champcars gaan zien scheuren op Zolder!

Een foto galery: http://www.racb.com/nl/sport/sp_pict...r=2&GAL_ID=168

Last edited by Mr.Dallara; 14-12-2006 at 20:23.
Reply With Quote