The car meets the track... hier staat hij los op het chassis, maar op de kleinere voorwielen, de andere velgen moeten nog aangepast worden.
Voor het eerst bouw ik een Kelvin Light setje in een wagen. Tis een setje met "remlichten". Het is een klein rechthoekig printplaatje, maar het is niet makkelijk het goed weg te steken. Er is zo weinig plaats over in de binnenkant van de 512 body! Een 917 is echt een makkie om om te bouwen naar slotcar ivgl met deze Ferrari:
Na een beetje solderen, ziet de 512s er zo uit: (de losse kabels duwen de neus wel wat de hoogte in)
Nice and bright aren't they?
De kont ziet er zo uit! De LEDs zitten tegen een klein gaatje voor de licht-unit, zo geven ze een realisitsch klein lichtje achteraan, en geen overdreven glow! Jammergenoeg zat er een kapot LEDje in het setje... één van de achterste LEDs heeft nooit gewerkt, ik ga ze beide vervangen vanavond. (Het motorblok ligt nog op de werkbank).
Heeft Johan niet gezegd dat het héél donker ging worden over Lester Raceway? Donkerder dan tijdens de laatste Petit Spa endurance? De 512s is er klaar voor!
Nog eens een overview! Net voor ik ging slapen heb ik de body op de L-profielen gelijmd en deze morgen zat alles stevig vast! Vanavond probeer ik de ruiten en de lichtcovers te plaatsen (maar ik vrees ervoor... les hé), moest het lukken, rijdt de Ferrari morgen bij Willy!
Greetz
G.