Quote:
Originally Posted by Lambo
Sla mij nu dood, maar de FIA heeft toch niks te maken met de A1GP????
|
Zoiets zou ik net te hard roepen  A1GP is een internationale klasse, en dus eigenlijk sowieso al een FIA sanctioned event. Ze kunnen ook de piraten-toer opgaan maar dan mag geen enkel circuit met een FIA licentie of een coureur met een FIA licentie aan deze klasse deelnemen.
M.a.w. A1GP valt dus onder de paraplu van de FIA. Die moeten dus de kalender en de reglementen van A1GP ondertekenen en goedkeuren. Idem met de circuits waar ze rijden. De FIA heeft dus het circuit goed gekeurd in China. Wie van de FIA zijn krabbel onder de goedkeuring heeft gezet? De naam kan ik op het net ff niet terugvinden. Omdat ik het niet kan verantwoorden met een bron zal ik het hier niet neerzetten
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|