View Single Post
Old 23-12-2006, 19:47
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Flame View Post
ik denk dat ik er tijdje tussen uit ga, met stap per stap te laten zien wat ik bouw.Er lijkt weinig of geen interresse voor, dus ik laat de plaats over voor de echte bouwers hier, ik blijf wel aktief in de modelbouw maar wel op de achtergrond

Waarom zou jij je moeten terugtrekken? Dan is er nog minder activiteit op het forum. We zijn met een klein clubje en je mag niet verwachten dat iedereen bij elke stap een opmerking maakt. Dit is het Hollandse WAW-MOOI forum niet he. Wij Vlamingen laten elkaar lekker doen en als we iets willen opmerken, dan komt het. Dan is dat ook waardevol. Velen bekijken alles maar als ze niks op te merken hebben, dan zwijgen ze.

Bij mijn Civic is er bvb ook weinig extra commentaar geweest als ik geen vragen stelde of zo. Moet ik dan daarom alles op de achtergrond houden? Ba neen! Door de updates laat je mensen meegenieten en ook meeleren.

DUS FLAME, KEEP ON POSTING MY FRIEND !!

Durf het nie aan om minder te plaatsen he, tenzij je een goei reden hebt (zoals ikke: fototoestel in herstelling)

Grtzzzz

Trouwens, effe je Celica gekeurd en wel een knappe livery, maar dat zei ik al eerder. Welke is the next one??

Reply With Quote