Quote:
De 'first' race van de 'nieuwe' Belcar dus, op 1 april. Het type wagens dat we kunnen verwachten voor die wedstrijd? Ascari ZW1R, Aston Martin DBRS9, Corvette Z06, Dodge Viper Coupé, Ferrari 430, Lamborghini Gallardo, Lotus Exige, Maserati GranSport Light, Porsche 997, Venturi Heritage ...
persbabbel CZ
|
Geen woord over de wagens die jarenlang de basis hebben gevormd voor de Belcar

Sterker nog, ze verwachten wagens die we nooit zullen zien! Iemand ooit een GT3 versie gezien van de Venturi Heritage? Buiten een gezamelijke test op Paul Ricard en wellicht een of andere prive-test hebben we die Venturi nooit gezien. Is die wagen zijn FIA GT3 status niet kwijt?
Daarnaast staan er nog 3 types vermeld waarvan het zo goed als zeker is dat we die niet aan het werk zien in de Belcar

Kortom, soms krijgen we het verwijt dat we zeiken en zeuren op De Paddock. Zal wel zo zijn, mij best.
Echter, 1 ding weet ik heel goed. Zodra je een bepaald verwachtingspatroon schept bij de consument zul je dat ook waar moeten maken. Schep je een verkeerd verwachtingspatroon bij een klant / consument? Wees gerust, ze gaan zeuren
Dus als ik op 1 april geen Maserati, Ascari of Venturi heb gezien? Ja, dan mag ik kritiek leveren
Trouwens deze zin uit diezelfde persbabbel:
Quote:
BonGou Belcar Endurance Cup borduurt verder op het originele Belcar-idee, en laat GT's én Toerismewagens toe.
|
??????????? Was dat niet de Zolder Touring Cup? Dat was toch echt wat anders dan die good old Belcar