Quote:
Originally Posted by BSmodels
elegante oplossing, maar zwier die gordeldecals daar eens terug af en leg er aftermarket in
|
Quote:
Originally Posted by gulfclk
Op z'n minst gelijk ... effe doorbijten Nismo en andere gordels maken! (ge weet hoe ik over gordels denk)
|
En toch ga ik ze laten hangen. Persoonlijk vind ik die aftermarket-spullen ook mooier en ik heb het ooit eens geprobeerd maar dat gepruts met die foto-ets heeft me zodanig geërgerd dat ik in volle collére de hele santeboetiek door de kamer heb gegooid. Ik ben tevreden met de gordels in de vorm van decals en als de stoel op zijn plaats staat verleng ik de gordels aan de achterzijde.
Daarom heb ik zo'n bewondering voor diegene die heel ver gaan in het aanbrengen van details.
Vandaag heb ik de karrosserie volledig gedecald. Een paar decals zijn tijdens het plaatsen gescheurd maar dat probleem heb ik moeiteloos opgelost. Mijn dochter weet ondertussen ook al hoe de camera functioneerd.

(foto 1)
De karrosserie is zo goed als klaar voor het spuiten van vernis. Morgen wordt ze gepoetst en als het weer wat wil meezitten wordt ook de eerste vernislaag gespoten. (foto 2-3)
De opening rond de uitlaat heb ik al bekleed met BMF (foto 4)
Dit onderdeel ga ik niet voorzien van een vernislaag wegens teveel afplakwerk. Het blauwe gedeelte glanst meer dan genoeg zodat het niet gaat opvallen. (foto 5)
Tot zover deze update