View Single Post
Old 30-12-2006, 14:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
De bedoeling van de kit reviews is dat je een kit met al zijn pro's en contra's bespreekt. Op die manier kan iemand die hem later wil bouwen zich een goed beeld vormen van de kwaliteit van de kit, evt die van de concurrentie en zo zijn uiteindelijke keuze maken.
Als je verschillende kits van dezelfde wagen met elkaar kan vergelijken is dat natuurlijk een serieus pluspunt. Ongeveer zoals je hierboven hebt gedaan, maar misschien uitgebreid met wat foto's van de inhoud van de doos, decalsheets etc?
Goed idee, ga ik dan zeker doen. Twee threads ineens opstarten. dus nu nog even wachten van starten. Misschien dat ik wel al ga schuren hoor. Pics nemen kan ik pas morgenavond als mijn zusje langskomt. Zij heeft ook een digitaal toestel.

De pics ga ik wel door iemand anders moeten laten plaatsen aangezien ik niet via het forum kan plaatsen. Ik maak er straks al mijn werk van. Ben al grotendeels begonnen door er + en - van op te sommen he.

Grtzzz
Reply With Quote