View Single Post
  #2  
Old 31-12-2006, 18:19
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Body

In één geheel, dus geen aparte bumpers te plaatsen. Dat heeft voor-en nadelen. Details zijn eenvoudig maar goed. De luchtinlaten op de moorkap zijn open terwijl de gril vooraan dan weer dicht is. Er zijn weinig gietnaden te bespeuren.

PE-parts

Samen met de meegeleverde lap voor de gordels vind je ook de extra parts om die gordels netjes af te werken. Er zitten ook sluitstukken en een vloerplaatje voor de copiloot bij. Bij diezelfde lap zit ook een antenne en een buisje voor weet ik veel wat...

Onderdelen

Deze zijn naar Hasegawakwaliteit. Dit wil zeggen dat ze behoorlijk detail bevatten en weinig flash. De velgen werden niet volledig open gemaakt maar zien er wel goed uit. Soms ontbreekt het detail volledig op enkele onderdelen zoals de radiator. Je ziet hem niet dus is een vlakke "plank" voldoende. Als je de gril openmaakt en je plaatst zelf gaas, dan zou dit misschien kunnen opvallen.

Motor

Die ontbreekt hier wel maar de onderzijde ervan is meegegoten.

Conclusie

Een heel degelijke kit waar je zelf nog enkele dingen kunt aan toevoegen (gril) en waar wat extra's zoals de gordels bij zitten. Iets waar die van Tamiya jaloers op mogen zijn. Toch plaats ik Hasegawa net onder het niveau van Tamiya. Misschien dat ik tijdens het bouwen van gedacht verander.

Foto's volgen nog en gaan door Dominique geplaatst worden.

__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote