View Single Post
Old 02-01-2007, 21:45
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
De mistlichten zullen ofwel dichtgestopt worden, ofwel gewoon hun lampen krijgen. Hoewel dit niet aan te raden is bij een rallyauto, denk ik. Dus dan toch dichtmaken !!
Dichtmaken is een betere keuze. Mistlichten op deze rallyauto zetten zou staan als een kemel op een koe.

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Hier twijfel ik een beetje. Als je blauw gaat spuiten, dan zal je decals erover extra dik moeten zijn (dus een laag of twee wit eronder) anders gaat het erdoor schijnen. Maar om dat blauw dan overal als decals te zetten, neej das ook niet goed.

Misschien moet ik inderdaad dat blauw spuiten en witte uitsparingen voorzien waar die decals komen zodat ik niet onnodig veel witte decal moet "plakken". Ik heb hier bovendien twee bussen Motipblauw staan: RAL 5002 en RAL 5010. Dat wordt een keertje vergelijken.
Bekijk je het niet vanuit een verkeerd standpunt? Je moet beginnen met de lichtste kleur, niet proberen om blauw te dekken met wit. Eigenlijk zou je dus moeten vertrekken vanaf wit, en dan afplakken wat je niet nodig hebt. Je krijgt dan automatisch je uitsparingen.
Niet simpel, maar je hebt nu ook niet bepaald de meest gemakkelijke livery uitgezocht