Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke
Focus heb ik gevonden bij een zekere Luc Sturm, Big Attack had mij een PM gezonden en die man had em nog 
|
Luc Sturm is voor de meesten onder ons - zeker de mensen die regelmatig de vergaderingen bijwonen - geen nobele onbekende. We hebben immers al eens een meeting gehouden op een vrijdagavond bij hem in de stock!

Good fun en altijd een hoop euros lichter en kits rijker.
Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke
Wat later dan voorzien doorgewerkt aan de Focus. Hierbij de eerste foto's. Vandaag de laatste van vier lagen Racing Blue op de body gedaan, is veel verbeterd hiermee. Ondertussen is de binnenkant ook bijna af...

|
Het blauw is inderdaad goed gegaan precies. Is zoals Scooby zegt idd een erg moeilijke kleur om te zetten. Goed zo! Ik heb even de foto van het reservewiel erbij laten staan omdat ik zou willen suggereren om hier eens iets nieuws uit te proberen.

Het gebruik van Tamiya Smoke X19 in de wielen. Als je naar de wielen kijkt op de foto beneden, zie je dat er in de hoeken en de randen een zwartere kleur zit dat op de witte velg. Dat komt niet alleen door de remstof, maar ook door de schaduwen die daar opvallen. Als je een velg uit de kit spuit, ziet die er altijd heel gaaf uit. Om daar wat diepte in te krijgen, kan je wat X19 smoke hierin laten lopen. Wat verdunnen en met een klein penseeltje aanbrengen. Als je de acryl versie gebruikt - dus niet de enamel - dan kan je zelfs met een vochtig doekje nog wat correcties aanbrengen achteraf moest het niet helemaal naar je zin zijn. Als je ook X19 aanbrengt waar de moeren zitten, dan is het helemaal af. Maar waarom dan het reservewiel? Wel, als je het nog nooit gedaan hebt, kan je misschien beter daar mee eens proberen. Lukt het niet helemaal 100%, dan is er geen man overboort, gezien het reservewiel veel minder zichtbaar is eens de kas gemonteerd.
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
|