View Single Post
Old 16-01-2007, 09:25
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Red-arrow View Post
ik heb nog een vraag aan senna of hugo, hoe kan ik mij inschrijven bij jullie?
wanneer komen julie bij elkaar om ideen uit te wisselen en waar komen jullie dan bij elkaar?
Je wordt clublid door 15 euro lidgeld te betalen voor een gans jaar. De details hieromtrent vind je HIER.

Wat je hier allemaal voor terugkrijgt, en meer bepaald in 2007 vind je dan weer HIER.

Wij komen in principe in het seizoen elke maand bijeen in ons clublokaal in themacafé Wheels op het circuit van Zolder. Het seizoen loopt van september tot pakweg maart/april, zodat de zomermaanden vrij blijven voor andere activiteiten. Maar vorig jaar kriebelde het blijkbaar zo erg dat onze modelbouwers elke maand van de zomer ook naar een maandelijkse bijeenkomst gevraagd hebben, waarop we uiteraard ingegaan zijn.
Op onze meetings is het altijd een vrolijke boel, worden er altijd demonstraties gegeven en worden altijd de modellen meegebracht en besproken die zopas afgewerkt werden. En de nodige pinten gedronken natuurlijk.

De data met de meetings van 2007 zullen we vastleggen op onze eerste vergadering van dit jaar, nu vrijdag de 19e januari in Wheels te Zolder, maar er staan er al 2 vast die je hier kan vinden. In dezelfde thread zullen ook de data van de andere maanden verschijnen.

Enne... welkom in de club!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote