View Single Post
Old 18-01-2007, 12:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by gulfclk View Post
Ik hoor het al ... ge zijt 100% overtuigd van deze methode en een fervent aanhanger
Misschien een tip ... als je primer wil airbrushen, koop dadelijk een potje van Gunze en een potje verdunner. Gewoon mengen en klaar is Klara! Geen miserie met decanteren, ...
Spuitbussen in kleur is natuurlijk een ander verhaal. Daar zal je moeten blijven decanteren.
Zoals zo vaak het geval is, was dit geen uitzondering natuurlijk. Je kan nog 1000x naar een demo gaan kijken, uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen. En bijna nooit kan je exact onthouden wat er verteld werd tijdens de demo, dus... al doende leert men. Ook hier is dit het geval. Uiteindelijk zijn alles gassen eruit "gebroebeld". Immers, het potje was maar halfvol meer, en zoals TvD aangeeft, gaat het bij kleine hoeveelheden sneller.

Er zat immers een foutje in mijn gedachtengang gisterenavond: "Ik zal dat eens rap decanteren."

'k ga toch de grondverf met de airbrush aanbrengen. Er zit wellicht nog voldoende in het flesje om 1 auto mee te doen. Als dat goed gaat, wellicht de TS30 ook decanteren en airbrushen.

Ik neem aan dat synthetische thinner goed is om het pistooltje te reinigen achteraf?
Reply With Quote