View Single Post
Old 28-01-2007, 21:26
Johan Lambregs's Avatar
Johan Lambregs Johan Lambregs is offline
De Paddock Rookie

Ik was dus die piloot die schijnbaar expres rechtdoor reed midden in de bocht.
Ik rij nu al bijna 10 jaar indoorkarting en de mensen die mij kennen weten dat ik een sportief piloot ben of toch zeker probeer steeds zo sportief mogenlijk te rijden.
Ik stuurde de bocht in, inderdaad zij aan zij en midden in de bocht verloor ik gewoon alle grip vanvoor ik had dit nog nooit meegemaakt de kart ging inderdaad rechtdoor en ik kan me voorstellen dat dit voor u leek alsof ik een soort van kamikaze maneuver deed. Voor dit incident heb ik zeker 4 a 5 ronden achter u gereden opzoek naar een sportief gaatje om u in te halen. Als het echt mijn bedoeling was om u te rammen of zou ik daar toch niet zo lang mee gewacht hebben he.
Als je goed opgelet hebt zul je misschien ook opgemerkt hebben dat ik de eerst volgende bochten na het incident naar mijn stuurinrichting aan het kijken was want ik dacht echt dat er iets scheelde met de kart.
Alvast sorry als ik overkwam als de eerste de beste piloot die door middel van wat duwwerk plaatsen wilt winnen.

Ik heb mij anders wel geamuzeerd, ik had puur voor de fun meegedaan met enkele kameraden. Om dat er twee piloten in ons team zaten die nog bijna nooit gekart hadden hebben we hun de kwalificaties laten doen zo konden ze toch eens een eerste kennismaking met het circuit maken. Hierdoor stonden we wel pas op de 17de startplaats.

Ik had de start genomen van wat voor mij een inhaalrace zou worden maar na een 15tal rondjes kon ik komen aanpikken op de 5de plaats en na enkele ronden het gat te hebben dichtgereden met "senna" kwam dus het incident met mijn kart die rechtdoor ging in de bocht. eens voorbij "senna" kon ik niet meer van hem wegrijden en heeft hij mij enkele ronden later terug kunnen pakken. enkele ronden later moest ik binnen komen want mijn half uur was om.

Mijn minder ervaren collega's hebben op het einde van de wedstrijd de kart terug aan mij gegeven op een 13de plaats dit zou ook onze eindpositie worden. Ik heb nog geprobeerd om de snelste chrono te rijden maar ben blijven steken op 0.1sec van de die snelste chrono.

Alvast bedankt voor de goede organisatie Jo alleen spijtig van de marchell's die inderdaad vaak lagen te slapen of stonden waar ze niet moesten staan.
Reply With Quote