Hier zijn weer enkele volgende stappen in dit bouwproces. Nadat het chassis klaar was, mocht ik aan het interieur beginnen. Niet eenvoudig zonder goede referentiefoto's. Dus was het wat gokken en "logisch" denken...
1/ De stoelen werden eerst aangepakt. Ze bleken geen openingen te hebben langs de zijkant, dus dat werd even aangepast. Daarna kregen ze nog hun X-18 laagje. Weet niet of dat volledig correct is?
2/ Alle onderdelen die semi gloss zwart moesten worden, kregen een laagje of twee. Hier na een laag primer en X-18...
3/ De velgen werden gepikt bij een Corolla die later de versie van D.Loix moet worden... Hier hebben ze net de eerste laag primer gehad. Ondertussen zijn ze al klaar... Enkel de wieldoppen moeten nog kleur krijgen en smoke moet ook nog langskomen...
4/ De verschillende brandblussertjes moesten ook een laagje X-11 krijgen maar dat is meestal gepruts. Dus dacht ik om dit even te gebruiken:
Dit is het resultaat:
Ten slotte deed ik even een kleine dryfit om mezelf mode in te spreken om nog wat verder te doen deze avond...
Op de achtergrond staat de Civic om aandacht te schreeuwen. Hij wil ook mee naar Bissegem...
Grtzzzz