Radicals in het BEC? ja en nee..............
Het BEC is gebaseerd op toerwagens en ""lichte" GT wagens. Met de beste wil van de wereld kan ik een Radical niet verantwoorden als een toerwagen of GT. Wat dan wel? Een prototype / trackday-car, iets in die trant.
Puur persoonlijk zou ik een Radical niet toelaten tot het BEC-kampioenschap. Zou een Radical dan mogen meerijden in BEC-wedstrijden? Waarom niet......zoiets kun je makkelijk reglementair regelen. Meedoen aan de wedstrijden in de vorm van een eigen kampioenschap. Zoiets is echt geen nieuw idee, zie de ontelbare constructies in de UK waar alles vrolijk door elkaar kan rijden.
Heb je op een zaterdag of zondag een algemeen winnaar van de BEC-wedstrijd, GDC wedstrijd en een winaar in het Radical 2007 kampioenschap. Drie klassen/kampioenschappen die elkaar niet bijten
Daarnaast, hoeveel wagens heeft het BEC in 2007? Het lijkt me redelijk slapjes op dit moment

6 x inschrijvingsgeld binnen hengelen kan anno 2007 geen kwaad. Of is de club achter het BEC opeens een charitatieve bende geworden?