Weer een kleine update. Ik heb het spatbord achteraan terug in carbon gezet. Dit keer zit het er wél echt strak op, net zoals ik het wil. Dit deel krijgt nu nog een laagje of 3 vernis en dan is het klaar voor montage in de achterbrug.

Het spatbord...

...en de achterbrug samen met ketting, achtervering en achterwiel. Ik moet enkel nog de achterste remklauw monteren, maar deze vergt nog wat aanpassing omdat er een deel van de remklauwophanging door PE vervangen is.
Verder heb ik het radiatorrooster van een wash en drybrush voorzien.
Ook zag ik op mijn referentiefoto's een klein zwart riempje over het rooster lopen, ook dit heb ik toegevoegd.

Je ziet het bovenaan op de leiding (of waar die moet komen althans) Klein, maar wel leuk detail vind ikzelf.
Ik moet wel nog enkele kleurtjes schilderen, maar dat is voor seffes.
Verder heb ik het blok weer gedemonteerd, omdat hier een klein detailtje over het hoofd gezien had. Dit waren namelijk de spanbandjes die rond de radiatorleidingen lopen. Deze heb toegevoegd en het blok terug gemonteerd.
De koppeling ga ik nog aanpassen, ik ga de puntjes die nu zwart zijn, uitboren met een boortje van 0.4 of 0.5, dat lijkt me beter dan die zwart geschilderde putjes.
Zo dit was het weer voor vandaag!
Tot de volgende update.
Tom