Recht van antwoord,
Ik begrijp absoluut niet wat mensen er 'geweldig' aan vinden, om anderen omwille van details, pietluttigheden en typfouten door het slijk te trekken, zoals dat hier meer en meer gebeurt.
Ik kan er best inkomen dat werkelijke blunders en zeker leugens aangekaart worden; daar heb ik absoluut geen probleem mee. Maar de evolutie hier, lijkt sterk op een heksenjacht van enkelingen die hun frustraties niet de baas kunnen.
Als Eric Dupain een kleine typfout maakt, of ik vergeet een komma en Hans Van Onsem laat een spatie te veel tussen twee woorden, dienen wij dan aan de schandpaal genageld te worden? Neen.
Natuurlijk zou ons werk best perfect zijn, maar dat is jammer genoeg onmogelijk, iedereen maakt fouten en vergist zich al eens. Ik kan er trouwens best inkomen dat lezers een mailtje sturen, daar wordt absoluut ook rekening mee gehouden, waarvoor dank trouwens.
Maar de bewoordingen en uitlatingen die hier gehanteerd worden, kunnen niet langer. Ik ben van mening dat hier meer, dan enkel oprechte bezorgdheid meespeelt. Waarom noemt iemand pitstoptv.be een ‘schim’ van wat het vroeger was, waarom worden redactieleden persoonlijk aangevallen? Hoeft dit? Neen, absoluut niet.
Met respect voor veel lezers van dit forum,
Joost Custers
|