Sinds wanneer is het verboden om je mening te geven? In een persbericht van Eric Dupain zie ik een fout staan, daarnaast concludeer ik dat drie sites deze fout integraal hebben overgenomen. Mag ik daar geen melding van maken? In de krant en magazines heb je toch ook een rubriek.ingezonden brieven? Waarom zou zoiets niet op internet mogen?
Daarnaast vraag ik me af waar je je zo druk over maakt. Het is geen stuk van jou, het is niet meer dan een persbericht. Twee van drie sites halen die fout eruit en de medewerkers van Pitstop niet. Dat is dan niet mijn probleem
Wederom opmerkingen over frustraties e.d.? Ik zie het verband niet, echt niet. Wederom ervaar ik dit niet als mijn probleem
Is dit dan zo’n schandelijke thread? Nee, want in een verleden stond een dergelijke thread ook op het forum van
www.pitstop.tv Grote gangmaker in die thread was Peter Baert, die samen met zijn forummers, volledig terecht de ontelbare fouten op de diverse F1-sites aan de kaak stelde. Dus als het destijds op Pitstop kon, waarom dan nu niet op De Paddock? Sterker nog, die thread was een inspiratie voor deze thread.
Het huidige Pitstop een schim? Wat is er fout aan deze uitspraak? Ik mag als lezer toch wel oordelen dat Pitstop anno 2007 een iets mindere kwaliteit heeft als in 2006 en voorgaande jaren? Niet elk wijnjaar is uitstekend en subliem, topcoureurs hebben ook weleens last van vormcrisis.
Ik zie niet in hoe ik iemand persoonlijk aanval als ik een opmerking maak over een persbabbel, elke logica ontgaat me.
Daarnaast verzoek ik je wel om de geldende huisregels van De Paddock te respecteren met betrekking tot de teksten in je berichten.